Wednesday diary

Det blev inget inlägg igår, för så fort jag slutade så var det bara åka hem och byta om för jag var och fikade med några arbetskollegor och det var riktigt trevligt! Vi är några från jobbet som håller ihop, det är alltid kul att träffas utanför jobbet. Brukar ni umgås med era arbetskollegor utanför jobbet?
 
Vet ni vad?! Jag längtar till helgen, ska bli så skönt att få sova ut, för jag stiger upp ganska så tidigt på morgonen. Ihelgen kommer det hända saker, för det har hänt en sak hihi, men jag håller det än så länge tyst om det.
 
Jag måste säga att just nu, är jag inte alls sugen på att åka iväg och storhandla. Vill helst bara sitta här i soffan och ta det lugnt, så jag får se hur jag gör hihi.
 
Vänner ha en jätte härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0