Första!

Idag smäller det, årets första kräftskiva!
Ska bli så gott och trevligt och så blir det att testa en ny drink...
 
 
En kräftskiva som vi hade 2014!
 
Idag blir det en liten enklare kräftskiva, för vi är bara fyra st. Men det spelar ingen roll hur många man är, för det är alltid kul med en kräftskiva.
 
Oj, vad dagarna går snabbt nu, alldeles för snabbt. Jag har börjat bli lite orolig för att börja och jobba igen, men jag vet att det kommer bra och dom vet att jag är inte 100% återställd. Mitt knä är jag mest bekymrad över.
 
Ha nu en härlig lördag och ta hand om er!
Ett tips följ mig på insta för där kommer jag lägga upp bilder från idag.
Jag heter där chicninas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0