Monday diary

Då har man jobbat första arbetsdagen sen semestern och sjukskrivningen.
Nya tag imorgon!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag, för jag är helt slut i huvudet och så är jag trött hihi. Men jag steg oxå upp imorse redan klockan 04:20, sen måste jag väl säga också att jag sov inte så bra inatt, brukar bli så efter en långledighet.
 
Mina planer i helgen är redan bokade. Vi ska ha middagsgäster och det bästa är att det verkar hålla i sig finvädret så man kan sitta ute hela kvällen och bara mysa på. Men en sak är positivt att det börjar bli mörkar på kvällarna så man kan tända ljus ute, men jag gillar även när det är ljust dygnet runt.
 
, nu ger jag upp för idag, känner att mina ögon är påväg att blunda lite förlänge just nu.
 
Jag hoppas att ni har haft en fin dag och start på den här nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0