Vad har hänt?!

Oj, vad det har varit många som har besökt min blogg dom senaste dagarna, vad trevligt och välkommen hit!
 
 
Denna sommar och semester har varit ett riktigt trevligt nöje!
 
Ja ni, det har hänt en del saker nu när jag hade semester, vi kan börja säga säga att jag hade 4 veckors semester. Men min sista vecka händer det nåt som inte får hända, en olycka.
Jag vrickade min fot rejält samt att knäet fick en smäll. Så nu har jag varit sjukskriven i två veckor, skulle egentligen ha börjat och jobba igen den 16 juli.
 
Det är därför jag har varit så tyst, för jag har bara varit hemma. Mina skador som jag har så fina namn så nu ska ni få höra, laterala malleolen och inferiort (foten) och så har jag hydrops knä. Det jag har nu problem med är att svullnaden på fotleden och knäet vill inte minska. Så jag har fått leva i badtofflor, det är den enda skon jag får på mig på den ena foten. 
Nu färdigt pratat om tråkigheter 🙂
 
Jag hoppas att det är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0