Instagram

Är ledig idag också och jag måste få säga att det känns sååå bra!
 
Imorgon är det tillbaka till verkligheten. Tillbaka till mitt jobb och jobba mina tre pass sen är det S E M E S T E R!  Det har varit skönt att få va ledig i två dagar, man fick lite gjort. Kan väl säga att det går inte så bra för mig att hitta en hortensia, verkar inte finnas på Blomsterlandet, men jag ger mig inte hihi. Men en kanariepalm har iallfall fått flytta in/ut hos oss.
 
 
Ikväll ska jag ut och äta middag på Tapas de papá med en vän. Det blir som en perfekt avslutning på den här dagen så är man redo för att jobba imorgon 🙂
 
Jag har även skaffat ett instakonto till min blogg, så det skulle va kul att ni börja följa den. För det blir lättare att uppdatera den. Heter chicninas på instagram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0