Onsdag den 13 juni 2018

Tänkte titta in här på kvällskvisten och säga hej 🙂
 
Nu har jag bara torsdag och fredag kvar att jobba. Det gick bra att jobba idag förutom att jag kände att min hjärna har som stannat hemma eller man skulle kanske säga att den har redan tagit semester hihi. Jag vet att man ska inte längta för mycket för tiden går så snabbt, så snart har min semester passerat. 
 
 
Vad jag längtar till fina varma sommarkvällar, just nu är vi verkligen inte bortskämd med det. Idag har det verkligen inte varit nå fint väder, bara +10. Så man har faktiskt frysit när man har varit ute hela dagen idag.
 
Nu ska jag och den här lillkillen på bilden sova. Vi ska upp tidigt imorgon, dvs vi kliver upp på natten.
 
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Ååh, vad söt vovve!

Svar: Tack, han är verkligen söt, han är mitt lillhjärta =)
Nina

2018-06-14 @ 13:33:18
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: Gaby

Vilken söt liten vovve,kram.

Svar: Visst är han =) Kram
Nina

2018-06-15 @ 13:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0