Sorry!

Har nu haft semester i två dagar och det bara regnar. Sommar kom tillbaka!
 
 
Det har som varit fullt upp dom här två dagarna, ni vet att min semester började igår. Sen jag klev av mitt pass i fredags, så har jag hunnit med att vara på Pinchos, sen på lördag stack vi iväg på en weekend till Skellefteå och hade hur mysigt som helst där. Men det ska få ett eget inlägg imorgon.
 
 
Ni följer väl mig på insta där jag heter chicninas, för där kan ni ser lite mer vad jag gjorde i Skellefteå!
 
Nu ska jag fortsätta och ta det lugnt på denna gråa dag, dvs bädda ner sig i sängen och läsa tidningar och kanske även lyssna på nån podd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Låter väldigt mysigt :)

Svar: Det var det =)
Nina

2018-06-20 @ 12:53:24
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0