Nytt blad och nya tag!

Det var ett tag sen jag var in på bloggen, men vad ska man säga. Har haft en riktigt riktigt riktigt dålig höst. Måste nog säga en av dom jobbigaste jag har varit med om...
 
 
 
Nu är det nytt år och nytt kapitel och snart är januari slut!
 
Det hände något i slutet av 2018, men det kommer få ett eget inlägg. Kan väl säga att jag har gått sönder och 2019 ska va mitt hälso år. Jag har tagit tag i mitt liv men är fortfarande skör och jag gissar på att det kommer nog ta väldigt långt tid innan jag blir hel igen. Jag har mycket att jobba med.
 
Jag tror att det kan va bra att dela med mig hur jag mår och känner mig, dvs att bara få skriva ner allt. Har väl inte riktigt acceptera det än, men jag tar ett steg i taget. 
 
Vill avsluta med att ni ska alltid va snäll mot er själv!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas du också är snäll mot dig själv:).

Svar: Kommer med ett väldigt sent tack! 😀
Nina

2019-02-08 @ 15:31:00
URL: http://okomplicerad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0