Nu är man kanske tillbaka!

Sist jag skrev på denna blogg var 2020, ska man göra ett nytt försök att skaka liv i den. Jag känner för att skriva idag. 
 
Vad har hänt sen sist i mitt liv: Vad som har hänt sen 2020 är att jag har två vovvar nu, det är väl det enda som är det nya. För jag har kvar samma jobb sen sist, jag bor kvar i samma hus sen sist. Jag har blivit mer en person som går all in på alla högtider på både gott och ont. 
 
Det förflutna: Där finns det verkligen mycket att skriva om, kan väl säga inget blev som man tänkte sig. Det va inte det man hade planerat precis.
 
 
Det är lite så att man har glömt bort hur man bloggar, hittar tyvärr bara gamla bilder, måste börja fota mera.
Jag önskar er alla en trevlig helg och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0