Fixat!

Då har man fixat klart naglarna. Det fick bli vit nagellack för jag tänkte att på nyårsafton ska jag ha svarta naglar. Det kommer bli en tidig kväll ikväll för jag ska stiga upp tidigt imorgon. Eftersom jag vill packa och sånt imorgon. Sen så kommer även jag vara bil chaufför. Är mest van att köra stadstrafik inte långa sträckor som till Skellefteå.

Det var verkligen trevligt att få träffa Theres, vi sa att vi ska göra om samma sak igen, fast då blir det nästa år.
Tänkte säga natti natti för det är dags att vara ner sej.


Kommentarer
Postat av: maria

ja tack detsamma!!!=) hoppas du hade det trevligt ikväll!! kram!

2009-12-22 @ 21:29:46
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0