Godmorgon!

Imorgon åker jag till tomten, ska verkligen bli kul. Men jag hoppas att det kommer inte vara så kallt där som det är här. För nu har vi minus 17 och snö. Så vi har verkligen vinter.

Egentligen skulle det här vara min sista lektion/skoldag idag på det här året. Men jag är hemma. Så jag tänkte att idag ska jag läsa en hel del så man får ändå försöka känna av lite jullov.
Det är konstigt att man sover normalt nu, men jag är ändå trött när jag stiger upp samt att jag har huvudvärk och känner mej yr. Så imorgon får jag verkligen inte ha huvudvärk eller känna mej yr. Ikväll måste jag se till att jag har mycket batteri i min kamera för då ska det fotas imorgon.

Ilördags när vi var på julbord så tog jag aldrig med mej kameran eftersom jag hade en liten väska med mej så den rymdes inte. Men jag kan säga att jag hade verkligen trevligt, men att det var ganska dyrt att äta julbord på Färjan.
Efter vi hade ätit klart så blev det att vi gick till Oliver´s In. Där var det riktigt trevligt träffade lite folk som man kände. Sen så var det år och dar sen jag var ute i Luleå och dansade. Kan säga att det blev en hel del på dansgolvet.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Kul att fara till Tomten,har aldrig varit där.Krya på dej.

2009-12-16 @ 11:07:49
Postat av: maria

tack Nina!! ja än så länge så har hon inte sagt något mera hoppas att hon slutar nu då!! inte klokt sådant här!!! bara tråkigt med att inte alla kan gå in nu!! men men får väl se om jag kan öppna upp bloggen igen efter ett tag!!



lät som att du haft det kul då!!=)alltid trevligt med julbord!!=) ha det bra kram maria!

2009-12-16 @ 11:48:38
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: CArin

Tråkigt när folk i ens närhet inte mår bra. Hoppas verkligen att det kommer att orna sig.



17 minus låter underbart i mina öron, här nere blir det ´nästan aldrig så kallt.

Läste just i tidningen att nästintill hela sverige kommer att få en vit jul. Men så klart: minst snö chanser är det ju så klart på västkusten. Un drar just om vi straffas såhär under vintertid, kanske för vi harb turen att ha så ´¨ånga vackra stränder som vi kan hänga på under sommar månaderna!

2009-12-16 @ 15:12:02
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0