Älskar min praktikplats!

Hade en riktigt bra dag idag på min praktikplats, men nu tänker jag kalla det för mitt jobb, eftersom jag ska ju vara där i tre veckor. Jag sa idag till butikschefen att jag tyckte inte att deras kläder var något för mej, men att jag hade ändra mej nu. Har hittat jätte mycket som jag vill ha. Dom säljer vardagskläder skulle man kunna kalla det för. Men det är jätte fint och fina kvaliteter. Jag har redan nämligen hunnit shoppa från butiken.
Ska visa bilder på det så fort min kamerabatteri har laddat upp sej.
Då får ni veta vilken butik jag är på hihi
Jag har även frågat butikchefen om jag kan få fota på det jag tycker fint och göra det till ett litet modekollage, det fick jag. Så jag ska visa sen åt er. Dom säljer även flickkläder från 2-11år. Så det ska jag också göra något av. 

Kommentarer
Postat av: Mariah

det låter roligt,

2009-11-03 @ 19:25:21
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Gaby

Hoppas att din kamera snart är laddad..Ska bli spännande aatt få se vad det är för kläder...

2009-11-03 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0