Present!

Vad skönt det var att göra bort stan på morgonen. Nu ska jag berätta vad jag gav för present till Rabalder. Jag köpte en rosa sopkorg med blommor på, finns att köpa på Lagerhaus. För jag tyckte att dom saknade en sopkorg på deras toa. Så därför gav jag en sån eftersom dom dessutom kommer komma ihåg mej när dom ser den hihi. Magga sa att hon blev glad när hon såg den eftersom den är som färgglad. Så man blir på bra humör av den hihi.

Nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta mej och vovven, min sambo kommer efter han har slutat jobbet.

Kommentarer
Postat av: maria

ikväll blir det fiskgratäng med vitvinsås min kille som ska laga mat till mig!!=) jag lagade ju gott gott förra helgen haha=) hoppas du får en toppen helg kram maria!

2009-11-27 @ 16:26:57
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0