Att det ska vara så svårt!

Jag tänkte att jag skulle måla naglarna idag, för jag kommer inte hinna göra dom imorgon. Så jag vill ha det nagellacket som jag köpte för nån vecka sen. Alltså det där Pink diamond lacket från Mavala. Men det gick helt enkelt inte öppna det lacket. Kan säga att det kom inte fina ord från min mun när jag försökte att öppna det. Jag började tillomed spola varmvatten på lacket och det vill ändå inte öppnas.
Jag är en som har svårt för att ändra planer om jag har redan planerat något och speciellt ville jag ha det lacket NU. Men jag var tillslut tvungen att ge upp för det gick helt enkelt inte. Så min kära sambo får öppna lacket när han kommer hem inatt. Men hur som helst så har jag nu målat med ett annat rosa nagellack. Som heter Poetic det är också från Mavala. Så det kommer nog bli snyggt att matcha med det svarta som jag ska ha på mej imorgon =) Men det hade känts glammigare med det andra lacket, men vad ska man göra när man inte får upp den.



Nu är det även dags för min skönhetssömn =) Så natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0