Godmorgon!

Hjälp vad jag har blivit hostig, men det är bara trycka i sej mer vitaminer så ska det nog gå över =) Det märks att man är inte van med minus grader. Som nu är det -2,3 och jag tycker att det känns som minst -10. Men man vänjer sej.

Idag har jag riktigt sovit ut, det var verkligen skönt. Så det blir väl att äta frukost nu sen så ska jag börja läsa boken Det goda värdskapet Konsten att få människor att känna sig välkomna. Det ska visst vara en riktigt bra bok, och även att den är lättläst. Det är jag glad över för dom andra böckerna som jag läste var tråkiga att läsa, men ändå intressant på något sätt.
Vi syns senare idag när jag har min pauser hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0