Lycklig!

Det har verkligen varit en trevlig dag idag. Har haft besök idag, min kompis Sofia var här och åt middag. Det var verkligen kul att få umgås för det var länge sen sist och speciellt utan våra partner. Så vi har haft tjejsnacka idag. Det är verkligen skönt att veta att man har sina kompisar, fast man inte umgås så mycket med dom. Det är det som jag kallar för bra vänskap. För man vet varje gång man ses så känns det alltid som att man sågs sist igår.

Sen har jag en till riktigt rolig sak att berätta. Min sambo ringde hem och han hade en riktigt trevlig överraskning. Jag ska nämligen få vara med på deras Kick-off med hans jobb. Det firas visst något 20 års jubileum, så hans chef har bjudit med oss till Stockholm, så vi får flyg och hotell gratis samt middagen som ska vara i Blå hallen. Jag kan inte fatta att det är sant. För det kommer vara många andra företag också med. Jag är så lycklig!!! =) Så det blir alltså jag, min sambo och hans chef med sin fru som ska till Stockholm. Ni kan ju fatta att jag ska shoppa då =) Då kommer jag köpa min present till mej själv som jag hade tänkte köpa senare. Ni kommer väl ihåg vad det var? =)
Just ja det blir i februari som vi kommer till Stockholm. Det är tur att jag har massor av klänningar hemma, så jag behöver verkligen inte köpa nån ny.
Jag kan inte sluta att le, för så glad är jag =)

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina!=) så kul det låter med Stockholm!!=) inte dåligt och bli bjuden så!! ja då får du ju shoppa!!!=) och du måste ju besöka Topshop när du är där!! grymt snygga kläder har dem!!!!

2009-10-14 @ 20:11:51
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ja absolut:) så lite så!

hahahha är de sant haha fasen va roligt ;D

önskar ja hade en sån knäpp hund!

2009-10-14 @ 20:54:56
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad kul! Får du tid över får du höra av dig, så kommer jag och hjälper dig med väskshoppingen! Är själv på jakt efter en ny DKNY :)

2009-10-14 @ 21:23:18
Postat av: maria

ja du passade jättefint i det! så det förstår jag att dem tittade hihi;) blondes have more fun you know! haha=)



ja dem vita trashade jeansen är jättesnygga!! var längesedan jag använde dem nu bara får väl ta fram dem någon dag men så känns dem lite mer våriga! eller vad tycker du kan man ha vita jeans nu på vintern ? kanske är lite kalla nu me hihi med alla hålen menar jag haha!!=)



så roligt att man kan inspirera=) kramis på dig=)

2009-10-14 @ 21:24:32
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

ja du passade jättefint i det! så det förstår jag att dem tittade hihi;) blondes have more fun you know! haha=)



ja dem vita trashade jeansen är jättesnygga!! var längesedan jag använde dem nu bara får väl ta fram dem någon dag men så känns dem lite mer våriga! eller vad tycker du kan man ha vita jeans nu på vintern ? kanske är lite kalla nu me hihi med alla hålen menar jag haha!!=)



så roligt att man kan inspirera=) kramis på dig=)

2009-10-14 @ 21:25:57
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Självklart Sanna att jag kommer höra av mej, du måste ju vara med när jag köper min lilla dröm hihi. Så du är ute efter DKNY, dom har ju snygga väskor =) Kram

2009-10-14 @ 22:10:51
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0