Nu är det över!

Vilken hemsk dag det var idag! Jag hade en redovisning imorse, och det gick åt skogen. Det är det värsta jag har varit med om på en redovisning. Jag gjorde precis det som man inte ska göra på en redovisning. Kom av mej, hade ingen aning vad jag pratade om och så pratade jag jätte fort.  Sen ser jag att en i klassen sitter och flinar jätte mycket och kollar ner på sitt bord. Då blev jag ännu mer nervös. Så nu är jag förbannad på den personen.
Men jag har lärt mej en läxa. Man måste vara förberedd, varför inte jag var det, var för att jag fick mitt papper igår kl 20 om vad jag skulle säga. Jag var inte med när vi gjorde intervjuen, det är därför jag inte var insatt i ämnet. För min snälla klasskompis gjorde allt jobb, jag vill vara med på det, men vi var så sent ut med vårt jobb. För det företag som vi skulle intervjua först var jag verkligen insatt i, men dom drog sej ur, så det blev att vi tog en intervju med hennes man istället. Det är klart att det är lättare för henne att intervjua han eftersom dom bor under samma tak. Så hon var ju jätte snäll som tog på sej allt, men inte bra för mej.
Sen ska jag även påpeka att det är 10 år sen sist jag hade en redovisning. Jag är inte van.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0