Godmorgon!

Idag är det onsdag, min sista skoldag för den här veckan. Känns ganska skönt, men tyvärr så ska jag jobba helgen, så man får inte så mycket ledigt den här veckan. Men det ska ändå bli lite kul att få jobba så man slipper tänka på skolan. Mina tankar går mycket till skolan, det märks att man är inte nån van student =)

Idag är det föreläsning om Turism, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men jag hoppas att hon är bättre idag så det blir lite roligare. För det är riktigt jobbigt att sitta å lyssna på en som bara pratar i 6 tim, man idag har jag med mej min halva marabou chokladkaka fr igår så jag får väl börja äta den så fort man börjar känna sej trött hihi.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0