Sanna och Magnus

Idag fick vi vårt tackkort från bröllopet som vi var på den 1 aug i Uppsala. Det var riktigt fint bröllop! Och är så glad över att vi blev bjudna på deras fina bröllop.
Jag lärde känna Sanna och Magnus samtidigt. Det började med att vi var arbetskolleger när vi jobbade på tåget tillsammans. Jag och Magnus var i samma jobbgrupp skulle man kunna kalla det, så vi jobbade en hel del ihop. Och första gången jag träffade Sanna var i stockholm i vår lägenhet som företaget hyrde till oss som jobbade. Jag kom ihåg att jag tyckte att hon var riktigt trevlig och glad, men hon är en göteborgare också så det kanske inte var så underligt att hon var trevlig och glad =)
Men det blev att vi började umgås tillsammans när vi var lediga och så.
Dom två gillar hårdrock,medans jag var en sån som gillade sån musik som spelas på radio som man alltid blir sen less på. Men dom har fått mej till att jag kan lyssna lite grann på hårdrock. Jag kommer aldrig gilla slipknot eller tusan vad dom nu heter.

Jag tyckte att det var riktigt tråkigt att dom flyttade sen från Luleå, och jag hoppas att dom nångång kommer flytta tillbaka hit!

Tack för ni är mina fina vänner, och jag är glad över att ha er i mitt liv. Vet att min sambo gillar er också!



Måste också visa din fina klänning Sanna, för den är verkligen snygg!





Fotograf: Jacob Sjöman

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv! Det var jättekul att ha er på bröllopet.... krya på dig förresten, det där benet ser inte så kul ut :( KRAM

2009-09-30 @ 22:16:10
Postat av: Nina

Tack Sanna! Vad fint tackkortet var och det var även riktigt kul att se alla bilder som togs på bröllopet! Kram

2009-10-01 @ 10:25:27
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0