Förbannad och sårad

Det här kommer inte bli något trevligt inlägg från mej idag. Det här så här nämligen, jag är inte på så bra humör, som vanligt handlar det om jobb. Som ni vet så har jag sökt tre jobb för ett tag sen, kan säga att det ena jobbet var jag rätt så säker på att jag skulle bli uttagen för en intervju tillomed så var jag nästan säker på att jag skulle få jobbet. Men jag blev aldrig uttagen på nån intervju, fick nämligen idag ett mail från dom. Det som gör mej så förbannad och sårad är att det jobbet som jag sökte till så hade jag all den erfarenhet som dom sökte, man kan säga att det påminner mycket om det jobbet som jag har nu, sen den arbetsgivaren eller företaget som sökte har jag arbetat tidigare för. Så jag kan allt om företaget och så.  Jag är jätte förbannad och ledsen, tyvärr så har det hängt efter mej hela dagen idag.

Jag har fått höra att mer nej man får ju närmare kommer man till ja, men just nu känns det väldigt långt bort. Tyvärr ser jag inget ljus i arbetstunneln. Är det så här det ska vara?!

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

ÅH, känner ingen den misströstande känslan. Brukar själv trösta mig med att livet har en större plan för mig än vad jag kan förstå! Så blir det inte det jag tänkt så blir det något bättre! Hittills har det alltid blivit så. Och varje gång har jag med facit i hand kunnat säga att det var värt väntan!



Kramar i massor

2010-08-25 @ 21:11:34
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/
Postat av: maria

ja fy jag vet ju precis hur du känner dig:/ man tror ju aldrig saker o ting ska lösa sig ibland?:/ har fått så många nej i mitt liv så jag har slutat räkna för längesedan och trots 10 års-arbetslivserfarenhet,jobb i butik i 6 år!!!! så får man ändå inget? skamligt!!! men det är fortfarande lågkonjuktur och tyvärr så prioriteras inte erfarenhet längre utan det är bara billig arbetskraft som gäller:( 18 åringar som bara får jobb idag tyvärr eftersom de inte kostar så mycket att anställa!:(



ja jag önskar att jag visste vad jag skulle säga för att uppmuntra dig men tyvärr har jag inga svar jag heller på detta jävla dilemma!!!!! ja fy fan man blir bara mer o mer förbannad när man tänker på det!! här finns det så många friska arbetsföra människor som inget annat vill än att få ett arbete! men istället så får bortskämda snorungar jobb som egentligen inte vill jobba:(:(......ja du får tänka att du var FÖR bra för dem istället!! det brukar jag tänka och fått höra nämligen också! så sträck på dig o tänk att de inte var värda dig helt enkelt och att något bättre väntar runt hörnet;)



tusen kramisar till dig!!=D

2010-08-25 @ 21:51:44
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Förstår om du är ledsen och förbannad,men tänk att du är värd nåt bättre.Tänk på nåt roligt istället. KRAM;KRAM.

2010-08-25 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0