Fredag kväll!

Så där, nu har man kommit till ro. Jag och min sambo ska bo i ett hus över helgen. Jag gillar att göra så ibland, att få testa på huslivet hihi. Inga grannar som stör vi kan spela högt musik om vi vill hihi. Men idag kommer det bli lugnt min sambo är och hämtar en pan pizza som vi ska dela på. Sen blir det att se om det går nån bra film på tv ikväll.
Imorgon när jag slutar tidigt så ska vi vara ute och grilla krov och göra slobba det kommer bli mysigt, först hade vi tänkte göra det ikväll, men det blir så fort mörkt så det är lika bra att göra det på dagen istället och så är det ju varmare ute då. Hoppas att ni har en bra fredag kväll för nu ska jag duka bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0