Godmorgon

Vilket väder man vaknar upp till. Strålande sol och 23 i skuggan, riktigt  sommar väder. Vi har just kommit in från våran morgon promenad, man ser att min vovve är helt slut, men det är klart när det är så här varmt ute. Idag blir det till mina föräldrar, min sambo ska hjälpa pappa även min brorsas familj kommer också, så det blir kul.

Jag hade jätte trevligt igår, min svägerska E och jag snackade en hel del och vi sa att vi ska helt klart göra om det här snart. Väder var också jätte bra så vi satt ute hela tiden, men snacka om att det blir mörkt på kvällarna, man blir nästan deprimerad hihi, men än så länge gillar jag när det är mörkt ut för då kan man tända massa ljus och så. Men vi har ju så mörkt här uppe länge så man hinner blir riktigt less på mörkret.

Nu blir det dusch och fräscha till sej.  Men jag vill avsluta med tack för igår E och vi ska helt klart boka in tjejkväll snart hihi!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Härligt med underbart väder, synd dock att ni skulle iväg.. Man ska försöka passa på och njuta de här dagarna för sen kommer väl hösten med storm -.-

Ha en fortsatt super bra lördagskväll!

2010-08-14 @ 22:46:00
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Svägerskan

Tack själv det var jätteskoj. Det ska vi verkligen göra om. Kram

2010-08-15 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0