Godmorgon

Då är man redo för denna torsdag, ska verkligen bli skönt att min helg ledig börjar idag. Det märks att det är höst ute för det är bara 5 grader, fy tusan vad denna sommar har gått fort. Som vanligt så har man inte hunnit med allt det som man har velat göra.

Jag skulle lungt kunna sova några timmar till, men det blir att vila när man kommer hem hihi. Fast jag ska även hinna och städa idag så man slipper göra det imorgon. Så då kommer det vara fint här hela helgen. Nästa vecka börjar min hårda jobbpass, det innebär att jag ska jobba i 10 dagar i sträck och i samma veva så kommer jag fylla år, det blir en hård start på mitt 29 års dag hihi. Nu ska jag ut med vovven och göra mej klar för att åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0