Godmorgon

Vilken härlig dag man vaknar upp till, jag gillar när man får ligga kvar i sängen och läsa en stund och sen får man stiga upp. Kan säga att så fort jag vaknar brukar även min vovve vakna och då vill han ut på en gång, men idag valde han att sova vidare så jag fick läsa i fred hihi. Men jag tror att det har med vädret att göra för det regnar han brukar gilla att få vara inne då haha.

Idag så blir det att städa hela lägenheten, kolla upp mer butiker i Stockholm, gillar att göra listor på vad jag ska göra i Stockholm och så hihi. Senare på kvällen ska jag och min sambo till bolaget för vi ska åka bort imorgon så då blir det att ha med sej nån cider. Sen vet jag inget mer vad som händer idag, det är bara vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0