Godmorgon

Nu är det 1 augusti, det innebär att imorgon börjar jag och jobba heltid i 5 veckor. Kommer kännas konstigt att börja och jobba på en måndag hihi. Men det ska bli härligt att tjäna pengar.
Det är väl nu det kommer säkert vara fint väder på veckorna när man jobbar.

Gårdagen var jätte trevligt har lite bilder att visa er. Maten blev verkligen lyckat. Sen var man så duktig på att diska igår så idag har jag ingen disk idag, det är skönt att vakna upp till ingen disk efter en fest. det märks att man är vuxen hihi.


Kommentarer
Postat av: maria

hej Nina!=) ja vi hade verkligen det trevligt igår=) klänningen var så fin på henne=) och jag fällde en o annan tår i kyrkan för det var så vackert ,speciellt när de började sjunga!



vad kul att ni hade det trevligt ni också!! skönt det där ja o slippa disken dagen efter,tyvärr så har det nog blivit så några gånger att man inte orkat ta det förren dagen efter! men det beror ju på hur sent det brukar bli=)



det kommer gå toppen för dig och börja jobba igen ska du se!!!! =) vad glad att du har lite jobb iallafall! men jag förstår hur du känner det!! vet själv hur det känns när man varit lite ledig och man ska till arbetet igen, inte roligt men vad gör man?!,skönt med rutiner ändå! och tänk så mycket du kan göra sen för pengarna! jaja det var bara lite pepp talk haha försöka muntra upp du vet! ha det toppen Nina Kram på dig!!

2010-08-01 @ 14:05:49
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0