Hej hösten och hej då sommar

Jag orkade inte att skriva något inlägg imorse för jag var rätt så trött, fattar inte heller varför jag var så trött för det blev rätt så tidig kväll för mej igår. Men nu har man allafall jobbat färdigt för idag.
Så fort jag kom hem så gick jag och min sambo med vovve på promenad, det var härligt men nu märker man att hösten har kommit för det var lite små kyligt men solen skiner. Sen är det bara 12 grader i skuggan, jag tror nu verkligen att sommaren är över.

Nu blir det bara koppla av resten av kvällen och äta en sen middag. Imorgon så blir det en sovmorgon ska även försöka vara duktig att stiga upp åtta så man hinner med en promenad innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0