Hemma

Äntligen hemma, men jag har fått mycket gjort på jobbet idag. Jag har fått äran att vara video ansvarig igen för en månad, men jag måste kasta lite skit på den som är ansvarig nu. Fattar inte alls vad den personen håller på med, för så svårt är det inte att ha ordning som jag hade på den tiden... Nu ska jag sluta att kasta skit, för egentligen så är jag ju snäll, men man kan bli lite biter ibland när man vet att man är så duktig och så.

Nu är det dags för mat, min kära sambo har gjort köttfärspaj, mums.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så gott med köttfärspaj ;-)

Sv: Jag gilalr verkligen att gå i skolan, och det tycker jag man ska försöka göra, jag menar, varför gå runt och tycka det är tråkigt. Försök vänd allt till det positiva, annars blir ju livet skit eftersom man går till skolan/jobbet varje dag ;-)



Sen tror jag inte det fanns lika många friskolor när du var yngre. Det har ju kommit fler nu senare som kan ha lite olika koncept. Det är ju inga vanliga kommunala skolor som har såhär :)



Ha en toppen bra kväll!

2010-08-18 @ 20:45:01
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0