Huslivet

Vi har just kommit in, snacka om att man blev mätt av allt det vi grillade. Slobba är verkligen gott kallas även för kolbulle.
Nu blir det att stanna in och ta det lugnt, men jag måste säga att jag trivs verkligen med huslivet, men det ska bli kul och se hur det är på vintern, då kanske jag säger något annat hihi. Vi är nämligen i mina föräldrars hus. Dom kommer hem imorgon så då blir det att återgå till lägenheteslivet haha.

Men jag ska erkänna en sak att jag är faktiskt lite mörkrädd när jag är här, det var jag även när jag var liten. För så fort man hör ett ljud så tror man är det är nån som står bakom dörren, så känner jag aldrig när jag är i mitt hem inne i stan, för då är man så van att höra grannarna. Men jag skyller allt på att jag har sett för mycket skräckfilmer i mina dar hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0