Kennelträff

Då är man hemma igen efter tolv timmars borta. Det blev verkligen snabba ryck hem idag för att byta om från arbetskläderna. Sen åkte jag och min sambo till mina föräldrar och hämta lillvovven, för vi skulle till Ormberget för att ha kennelträff. Min pappa följde med också, så det var jätte kul.
Snacka om att min vovve var glad att få träffa alla hundarna. Han fick träffa sin mamma och sina två halvsystrar, hans syrra var tyvärr inte där.




Nu ska ni få gissa vilken som är min vovve! Kan ni se vem det är?
Hur som helst är han med sin halvsyster. Fast man skulle kunna tro att dom var helsyskon.


Kommentarer
Postat av: maria

så roligt för din lilla vovve att träffa sin halvsyster!!=) så söta så söta så båda två hihi o nej det går verkligen inte o se skillnad!! hoppas du haft en bra dag annars! kram!

2010-08-30 @ 22:01:05
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Oj,två sötingar,så lika,den till vänster är din??

2010-08-31 @ 12:17:48
Postat av: Nina

Till Gaby! Yes, det är min hund som är till vänster, men dom är verkligen lik varann! =)

2010-08-31 @ 19:46:42
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0