Lördag

Yes, nu har jag äntligen jobbat 5 dagar av 10 dagar, så nu kommer det gå fort till torsdag hihi.
Idag så har jag fått ringa till polisen från jobbet. Hade in tjej som var drogpåverkade och hon var rätt jobbig. Det är verkligen helt sjukt att man alltid träffar på nån som är drogpåverkad på min arbetsplats. Polisen sa allafall att det var bra att jag ringde.

Men nu blir det att sätta igång en eld för nu ska det grilla krov och slobba. Det är även rätt så ok väder, så det kommer bli mysigt. Ska ta kort, men bilderna kommer ni få se imorgon. Ha nu en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skönt! men vad skrämmande med en drogpåverkad, bra gjort av dej att ringa polisen. Vart är det du jobbar nu igen?



Ha en go´kväll du med. Kram.

2010-08-28 @ 16:02:51
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0