Marc Jacobs

Yes, såg just att dom öppnar Marc Jacobs butiken 1 september i Stockholm så det innebär att butiken kommer ha öppet när jag är där, då kan ni ju gissa att jag kommer köpa något därifrån. Vet precis vad jag är ute efter hihi, så jag hoppas att det finns kvar.

Ååå vad jag längtar att få åka till Stockholm, har tillomed nu börjat kolla in på vilka butiker jag ska till. Det ska även bli så kul att få visa min mamma vilka butiker jag gillar och så. För några år sen var jag rätt så ofta i Stockholm, dvs minst en gång i veckan det var med mitt förra jobb som gjorde att jag var så ofta i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Skönt att du får lite ledigt, se till och njuuut :D Man uppskattar de få dagarna av ledighet mer när man jobbar/pluggar än när man bara har sommarlov och är ledig hela tiden. ;-)



Ja jäklar jag ska satsa alltså, vi får se hur det går men jag ska ge allt så mycket jag orkar tills jag nästan går in i väggen, haha. Vila kan jag göra nästa sommar och när jag är pensionär eller efter jag tagit studenten en stund :D

2010-08-19 @ 22:51:38
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Nina

Skoj, när åker du dit?



Ha en skön helg!



Kram Nina.

2010-08-20 @ 14:56:57
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0