Movie

Jag har sett en hel del filmer under juli och augusti månad, men det har blivit att jag har inte orkat skriva om dom, så nu kommer jag inte ihåg alla filmer jag har sett. Men jag kommer ihåg en del så nu ska ni få veta.



Såg den här idag. Jag ska säga att jag måste sluta kolla på drama filmer, men blir ju så ledsen bara.
Först tyckte tyckte jag att den var lite konstig, men ändå så är den jätte bra.

Handlar om Tyler (Robert Pattinson) lever ett rotlös liv och släpper ingen inpå livet. Kärlek står långt ner på önskelistan, tills ha träffar Alley.
Man får följa deras liv och deras hemligheter. Kan bara säga Robert spelar jätte bra i den här rollen. Och jag gillar verkligen filmen. Så därför ger jag den ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Svenska drama filmen så har fått mycket bra kritik.

Filmen handlar om det som filmen heter Änglavakt. Ett pars son blir sjuk och hamnar på sjukhuset många tror inte att han kommer överleva. Då kommer det en vacker dag en man som som vill hjälpa paret för att son ska bli frisk.
Jag ger den ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Jag skriver om dom andra filmerna nån annan dag.



Bilder från Moviezine.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Nina!=) ja det blir faktiskt lugnt här med med trerätters istället! blev så tråkigt väder här så kände för att mysa inne istället!=) vi ska också iväg imorn så då kan det nog bli utgång istället! ha en underbar fredag du också! kram!

2010-08-20 @ 17:51:07
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0