Planera och planera

Det blev en hel del inlägg inom en timme hihi. Men jag glömde att berätta att idag så var vi en sväng ut till Storheden, för jag var tvungen att köpa köpa lite saker för festen som jag ska ha nästa helg. Det blev ett par servetter och värmeljus. Sen var jag ute efter en speciell sak, men den hittade jag inte alls så jag får väl gå på stan på fredag. Det är en viktig sak, men ni kommer få veta sen vad det är för något, för jag vill inte avslöja det nu, för det är en överraskning.



Servetter till nästa lördag. Det är rosa orkideer. Måste ha ju ha servetter till tilltugget.

Det kommer hända en hel del nästa vecka, förstår inte riktigt hur jag ska få ihop allt, men det ska nog gå ändå.
Jobbar måndag till torsdag, då kommer jag tyvärr sluta 18 och 19 på dagarna. Så då hinner man inte göra så mycket. Måste få in en städdag nån av dagarna innan fredag. Handla allt det jag ska ha till tilltuggen samt dryck. Fixa en tårta till fredagen. Fixa även överraskningen till lördagen. Avboka min massage tid på fredag.
Som ni ser det händer en hel del. Men sen på söndag eller redan på lördagen när mina vänner har kommit till mej så kan jag pusta ut och ha riktigt kul. På söndagen blir det att städa igen och sen bara vara och njuta att man är äntligen 29 år hihi.
Men ni kommer ihåg att jag fyller år nu på onsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Söta servetter.

2010-08-30 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0