Work

Har varit hemma en stund, så jag har hunnit äta middag. Det går bättre och bättre att jobba nu när man börjar bli riktigt van att få stå hela tiden. Har gjort ett byte på torsdag, så då ska jag få öppna istället och det föredrar jag istället för då kommer man hem rätt så bra tid. Sen så får jag hoppas att jag får jobba extra på fredag, för jag behöver alla pengar som jag kommer över. Insåg att lönen som jag får i oktober blir inte bra. Kommer jobba så lite i september.

Sen kan jag berätta en sak att det var en kund som kom in idag, har sett den kunden tidigare, och han sa till mej idag att man ska ge beröm till dom som är glada och trevliga för han tyckte att jag var det så han vill ge mej beröm, ni kan ju gissa vad jag glad blev att att få höra det. Det är inte ofta man får beröm av kunderna, men det har hänt att jag har fått det då och då och sånt är alltid kul att få höra. Sen fick jag även höra att jag lätt så glad när jag sa vad en kund skulle få betala hon tyckte att det lätt som att hon hade vunnit något haha, det tyckte jag var ganska roligt.  Så det har alltså varit en riktigt bra dag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad roligt att få beröm av kunder.Allt går så mycket fortare och lättare då.Dom menar också vad dom säger. Kram.

2010-08-10 @ 00:13:05
Postat av: Gaby

Vad roligt att få beröm av kunder.Allt går så mycket fortare och lättare då.Dom menar också vad dom säger. Kram.

2010-08-10 @ 00:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0