Duktigt Nina

Vad kul det var att gå på stan idag, fanns så mycket att kolla på. Jag har tillomed köpt 4 st julklappar, sen så blev det även julpapper och snöre. Ska visa sen till er, men först måste jag slå in sakerna.
Sen så blev det att jag köpte något till mej själv också hihi.

Vi var och kollade på kristallkronor, och vi hittade en som vi vill ha, men den är för dyr. Kostar nämligen 9100kr, det är rätt så mycket, men snygg var den!

Jag fick mycket gjort på stan för två timmar. Nu blir det att äta middag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skönt att du har börjat med julklapparna. Tänkte själv gå en sväng på stan kommande helg (hoppas på att kunna få köpt allihop då)



Ha en fin kväll. Kramis.

2010-12-01 @ 20:19:05
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0