Önskelista

Min julklappsönskelista. Skulle verkligen blir glad om jag fick det här i julklapp.



Kommer alltid vilja ha den här fåtöjen, men just nu vill vi ha 4 st Barcelona fåtöljer i vårt nya vardagsrum.



Perfekta kristallkronan i köket, och just den här är modellen som jag gillar, Empire. Klassisk och elegant.



Två såna här sängbord eftersom vi har sängen.

Det här var min dyra julklappsönskelista, ska göra en till lista fast med snällare priser hihi.
Men ni ser nu vad det är för stil som vi är ute efter, modernt, klassiskt och gammalt. Det kommer bli bra det här hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,vilken julklappslista,vilka fina saker.Tjusigt. Kram

2010-12-06 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0