Wednesday

Redan onsdag, fast jag får för mej hela tiden att det är torsdag idag så lite förvirrad är jag hihi. Det blev en jätte tidig kväll för mej igår, somnade redan vid åtta tiden, sen vaknade jag igen vid tolv tiden, då var jag även tvungen ta en värktablett har fortfarande ont i revbenet så jag undrar verkligen hur länge det ska hålla i sej. För jag har lite problem när jag jobbar, kan inte göra allt det som jag brukar göra. VILL VARA FRISK =)

Det var jätte kallt imorse när jag åkte till jobbet, nämligen minus 28. Sen har jag även blivit skrämd haha, det var en kund som ville in i butiken redan klockan 05:45 och vi öppnar inte förrän klockan 06:00, men jag förstår inte hur personen trodde att det var öppet eftersom det är mörkt i hela butiken hehe. För sen gick personen och tankade sin bil på kortautomat pumpen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0