Hej!

Som ni såg blev det bara ett inlägg igår. Det hände tråkiga saker igår. Ni vet att min pappa har ju lämnat prover. Igår fick han vet att han har cancer. Så jag gick hem tidigare från jobbet, dvs mamma och pappa kom och hämtade mej. Så jag var hos dom hela dagen igår tills klockan 22. Hela vår familj samlades. Jag var så ledsen och är det fortfarande. Fast att man har fattat att han har cancer. Så jag hoppas att han snart får börja med strålning.
Jag är så rädd för cancer för jag tycker att det är sån lömsk sjukdom. Som kan komma och går när den vill.
Idag ska pappa få röntga hela sklettet för att se att den inte har spridit sej till mer ställen.

Nu ska jag berätta lite roliga saker, ikväll är det Make Up Store clubkväll. Det kommer bli trevligt. Ska bli kul att få göra något annat. Nu måste jag göra mej klar för jobbet. Så håller vi våra tummarna för min pappa nu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad tråkigt att höra! Cancer är skit...men den går att besegra! Kram!

2010-02-25 @ 09:11:27
Postat av: maria

gumman vad tråkigt för dig!!!! jag har ändå tänkt o undrat hur det gått, tänker på dig och hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå bra för din pappa! jag vet själv hur det är när någon har cancer, denna jävla sjukdom jag blir så arg!!!! men du ska se att allt ordnar sig finns så mycket duktiga läkare!!!! du ska veta att jag tänker på dig!!!! stora kramar Maria!!!<3<3<3



p.s bra att du ger dig ut på lite roliga saker också! så du inte bara tänker på detta hela tiden!! det måste man göra! massa massa kramar!!!!

2010-02-25 @ 14:33:42
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad tråkigt och höra om din pappa:( cancer är ingen rolig sjukdom men den går att bekämpa och hoppas din pappa vinner den kampen! tänker på dig vännen, en massa kramar till dig och din familj/Linda

2010-02-25 @ 20:14:03
Postat av: Nina

Till Sanna! Joo, cancer är verkligen skit. Hoppas att du har fått ditt brev som jag skickade! Borde ha kommit igår eller så kommer det idag. Kram



Till Linda! Tack så mycket! Jag hatar verkligen cancer! Det är klart att min pappa ska vinna kampen! =) För jag är inte redo att förlora han. Kram

2010-02-26 @ 08:19:55
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0