Mamma och pappa!

Nu kommer det bli ett djup inlägg från mej. Det har varit en jobbig dag idag. Och jag blir så less på att så fort jag ser ett ljus i tunneln, så blir den lika snabbt svart igen. Det är som meningen att man ska aldrig komma ut från tunneln. Mitt humör är inte världens bästa just nu. Jag är nämligen på ett humör som är ledsen, arg och orolig. Dom här humören hänger ihop med mina föräldrar. Jag är arg på dom för att dom inte kan hålla sej friska för mej. Jag tror inte att när dom var 28år att deras föräldrar var sjuka. Jag är avundsjuk för att min brorsa har haft dom längre friska än mej.
Vad som har hänt är att både mamma och pappa har varit till läkarn idag. För dom har hört att mamma har ett blåsljud i sitt hjärta, det visade sej att den ena klaffen funkar dåligt, dvs att den läcker. Vet inte riktigt vad det innebär, men det är allafall inget bra. Dom skulle inte göra något åt det heller. Så det är bara vänta och se. Sen var även pappa till läkarn, han brukar gå och kolla sej två gånger per år. Eftersom min farfar dog i cancer, nu visar det sej att det finns en risk att min pappa har kanske cancer. Han har lämnat massa prover idag så om två veckor får han vet om han har cancer. Min pappa har varit ändå positvi så jag vet att han inte ser det då farligt eftersom dom har iså fall hittat det i tid så då går det att bota. Men ändå jag tycker det är jätte hemskt och jag orkar inte längre vara stark. Jag har varit stark tills nu, men nu kan jag inte det längre.
Som sagt mina föräldrar betyder så mycket för mej. Jag skulle göra vad som helst för min familj. Vill bara avsluta med att jag älskar dej mamma S och pappa B!

Sen så förstår jag inte att alltid när det händer något kul i mitt liv som jag ser verkligen framemot så får jag alltid nån tråkig nyhet. Som nu med Stockholmsresan som jag har sett framemot i ca 3 månader. Men det har även fått mej att börjar fundera på att jag kommer köpa en sak som jag hade tänkt vänta med, men jag tänker inte alls vänta med den saken. För man är kanske död imorgon.

Jag kommer inte skriva nå mer inlägg idag, för nu ska jag lägga mej i soffan med en filt och tycka synd om mej själv en stund. Jag ska alltså vara ego. Men imorgon så kommer väl det kännas bättre. Ta hand om er och krama om en extra gång er familj och era kära.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad tråkigt för din mamma!! Hoppas verkligen att din pappa får glada beked om två veckor, och att det inte är cancer :(



Du har helt rätt i att man ska ta vara på varje dag och inte vänta med saker. Att köpa snygga grejer är inte det viktigaste i världen...och glöm inte använda dom saker du redan har ;)



Kram!

2010-02-02 @ 17:57:16
Postat av: CArin

Jobbiga besked. Finns inget värren när någon i ens närhet inte mår bra. Då mår man själv inte riktigt bra.

I bland känns det verkligen som du skrev. när man klarat ev en vår kris så slår nästa bomb ner.

Det gäler att leva var dag och njuta av nuet.



Hoppas allt ordnar till sig till det bästa för dig och din familjl. Massa kramar

2010-02-02 @ 19:27:58
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Ja det klart :) jag har faktiskt råd med en sådan, med mina sparpengar men vem fan lägger det på en väska :O NU för tiden har alla kopior från usa, turkiet, thailand m.m. så man knappt ser skillnad på de som har äkta :P

2010-02-02 @ 20:48:10
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Gaby

Kram,kram.

2010-02-02 @ 21:04:17
Postat av: Nicholas

Du vet det e grymt ibland att bli gammal, men för mor o far går det bra för ska du se :-)

vi kämpar på



puss & kram på dig syster

2010-02-02 @ 21:53:19
Postat av: maria

Hej Nina! jag förstår att du har det jobbigt just nu!!! hade du varit här så hade du fått en stooor kram utav mig!!! .....önskar jag visste vad jag skulle säga till dig för att du ska må bättre! men jag kan bara säga att jag tänker på dig och du ska se att allt kommer att ordna sig!....min pappa har blåsljud på sitt hjärta och där klaffen inte riktigt stänger sig eller vad man ska säga det sa likadant till honom att inget skulle göras! iallafall inte den närmaste tiden! jag vet faktiskt inte hur de kan resonera så? men man får väl helt enkelt bara lita på läkarna!...hoppas nu allt ordnar sig till det bästa jag tänker på dig!! ta hand om dig och din familj stora kramar maria!

2010-02-02 @ 23:47:26
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Usch så jobbigt fina du... :(



Massor med kramar till dej ♥

2010-02-03 @ 00:29:42
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Jag är 170cm lång. Ja det är kämpigt att gå ned i vikt, men VILL man så KAN man! ♥ ♥

2010-02-03 @ 00:30:22
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Nina

Till Sanna! Tack så mycket för ditt stöd. Jag hoppas också att det kommer bli ett bra besked om pappa. Jag hoppas att vi ses i Stockholm imorgon! Kram



Till Gaby! Kram



Till Brorsan! Jag vet att det är grymt att bli gammal, det är därför jag börjar bli rädd för att bli gammal, för tiden går för fort. Tack för att du ringde igår! Kramis

2010-02-03 @ 08:23:46
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0