Movies!

Jag såg fyra filmer ihelgen. Tänkte att jag skulle nu recensera dom.



Det blev att se den här animerade filmen Up. Tyckte att den var helt ok. Det var en fin berättelse. Den hade sina stunder där den var rolig. Jag ger den ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Beck i stormens öga. Den var också ok. Jag gillar ju alla Beck filmer. Men den knäcker inte Johan Falk filmerna.
Den får av mej ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



The final destination 4. Jag har sett alla dom filmerna, och jag tycker att den första är helt klart den bästa av alla dom här filmerna. Finns inte så mycket att berätta om den, för det är ju samma handling hela tiden. Att dom ska försöka undvika döden. Jag ger den bara ♥ av ♥♥♥♥♥.



Orphan. Jag gillade verkligen den här filmen eftersom den är psykologis thriller. Jag rekomenderar den verkligen. Så därför får den ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥. Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0