Bra dag!

Det blev en kort dag idag på skolan. Gillar korta dagar hihi. Som sagt vi hade vår sista redovisning idag. Sen fick vi även prata med läraren och se det dom hade filmat igår när vi gjorde redovisningen. Kan säga att dom var jätte nöjd över oss, och vi fick helt klart godkänd. Sen när jag såg på filmen när jag pratade så blev jag förvånad, för jag pratade ganska så mycket. För det kändes som igår att jag sa bara en mening sen var jag klar. Men tydligen så pratade jag en hel del haha.
Kan säga att det var inte kul att gå till skolan samt hem. Fy tusan vad det blåste. För det är ju inte kallt ute. Vi har bara minus 3. Men när det blåser så snön piskar en i ansiktet så är det inte trevligt.

Nu ska jag slappa innan alla besökare kommer till oss ikväll för att fika födelsedagsfika.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt att det gick bra,och att du inte blåste bort.Ha nu en fin kväll med era gäster.Hälsa och gratta.KRAM.

2010-01-27 @ 15:53:16
Postat av: Mariah

vad roligt att det gick bra med redovisningen. Mitt tips är att skriva ned några stödord på ett papper på det ämnet man ska prata om så att man kan det utantill

2010-01-27 @ 17:42:58
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: maria

så skönt att det gick bra!!=) låter gott med tårta!!=) det är du väl värd!!=) ha en toppen kväll!!

2010-01-27 @ 19:21:06
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0