Godmorgon!

Jaha, då börjar jobbarhelgen. Första passet för iår. Som vanligt är man inte alls laddad för att jobba. Det enda som är positivit är att jag tjänar pengar hihi.

Så det kommer inte hända så mycket här. Blir dåligt med inlägg också.
Jag hoppas att jag har snart nått nytt jobb, ett jobb som jag trivs med. Det är viktigt att ha ett jobb som man trivs med. Eftersom man jobbar rätt så mycket av sitt liv.

Dags för frukost sen göra sej redo för jobbet. Hoppas att alla ni får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Fast du jobbar idag,vill jag önska dej en fin lördag.

2010-01-16 @ 12:28:52
Postat av: Mariah

håller med om att man måste trivas med sitt jobb,

2010-01-16 @ 20:11:55
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0