Retuschering!

Jag tyckte att det var lite kul när jag satt och kollade på bilderna från ELLE-galan. Så såg jag en bild på Frida Fahrman med sin syster från ELLEs sida, sen när jag gick in på Fridas sida så såg jag precis samma bild igen, men då så såg den lite annorlunda ut. Fast det är precis samma bild. Ser ni skillnaden?

ELLE


Fridas blogg



Jag tycker att Frida är en snygg tjej. Därför blir man lite ledsen när man ser att alla retuschera bilder. För det är ingen som är perfekt. Därför har jag så svårt att lägga ut bilder på mej själv, för jag skulle vilja retuschera hur mycket som helst. Men skulle jag göra det så skulle alla som känner mej fatta att det är ju inte jag som är på bilderna. Jag är ju Nina som skulle behöva gå ner några kg och det är det som jag håller på med just nu hihi.

Jag har märkt att sen jag startade med bloggen så har jag börjat funderat på hur mycket som helst hur jag blir på bilderna som folk tar på mej. Det gjorde jag aldrig förut men nu vill man va perfekt, och det kommer jag aldrig bli. Huvudsaken att jag vet att min familj, min sambo och mina kompisar älskar mej så som jag är ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Och det gör vi =) Du är helt underbar!

2010-01-31 @ 08:58:59
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/
Postat av: maria

ja herregud jag såg detta med!! hon har fått mycket skit för det på sin blogg!! synd att hon gör så visste inte att man ens kunde göra så själv! jag menar jag vet ju att man retuscherar i tidningar o så men inte att man kan göra det själv! nej hon är ju fin som hon är!! tragiska sjuka samhälle återigen!! jag menar vad sänder det ut för budskap till yngre liksom? då tror de att de inte duger som de är! väldigt väldigt synd är det:/....ja DU är jättefin som du är Nina!!=D och som du säger huvudsaken att ens familj o sambo tycker det me!!=) kram!

2010-01-31 @ 10:28:54
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0