Godmorgon

Ännu en natt som man har sovit dåligt, känner att just nu behöver jag verkligen många timmars sömn. Det blev ändrade planer igår. Min sambos kompis kom hit sen blev det att dom gick ut. Jag försökte att gå lägga mej tidigt, men det var lite svårt för man har ju inte lust att vara oartig, eftersom min sambos kompis bor inte längre kvar i Luleå så vill man ju gärna hinna prata med han.
Så nu sitter jag här och gäspar för fullt.

Vad som är bra idag är det verkar som att det kommer bli fint väder, för det är blå himmel och solen skiner och helt vindstilla, det gillar jag.  Nä nu ska jag göra mej klar för jobb. Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Stackars dej som inte fått sova så mycket i natt,hoppas att det ändå går bra. Kraaaam.

2010-07-24 @ 13:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0