Godmorgon

Vi har levt husliv sen igår. Riktigt trevligt måste jag säga, men det var synd att det var tvungen att börja blåsa en hel del. Så vi kunnde inte sitta ute då. Men istället har vi prata en hel del jag och min sambo. Det var riktigt trevligt för det var som att vi var på en dejt med varann hihi. Vi pratade tex om när vi blev kär i varann och så, så det här kan jag verkligen rekommendera till par. Det är som lite annars än att bara sitta hemma. Sen blev det att vi började se på tv för The Shining gick ju på 5:an, men orkade inte se hela filmen. Vad mörkt det blev när klockan var vid tolv tiden, blev ju nästan mörkrädd hihi. Jag som aldrig är mörkrädd när jag är i hemma haha.

Idag blir det middag, Linda och Johnny ska komma till oss. Det kommer bli trevligt. Men det är synd att det är blåsigt idag, för då kan man inte sitta på vår fina balkong. Jag har verkligen inte hunnit att sitta där så mycket. Hoppas ni får en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: maria

tack så mycket Nina!!=) ja det ska bli roligt med bröllop! ska se om jag hinner lägga upp en bild på festoutfiten sen ,annars kommer det imorn!=) ha en toppen dag själv!! kramar!

2010-07-31 @ 12:15:33
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0