Polis polis

Som vanligt så hände det något på jobbet. Det verkar vara så att det inte är ovanligt att jag får ringa till polisen. Man är lite less på det. Vad som hände var att det kom en bil med tre unga killar, och jag tyckte att dom betedde verkligen konstigt. För dom satt kvar i bilen och stirrade ute mej, det var verkligen inte kul kan jag säga, för jag var ensam i butiken. Men jag var beredd på allt, men hur som helst så skrev jag ner deras reg nummer. Sen så visade det sej att reg plåtarna var stulna, för dom stämmde inte överrens med bilen. Men när det började dyka upp folk så så stack dom. Men hur som helst jag ringde till polisen och gett dom tips om att det var stulna reg plåtar, så det känns bra.

Varför måste folk vara kriminella? Är less på att det inte går att lita på folk.

Kommentarer
Postat av: maria

men herregud inte igen!!! det är nästan så man inte tror det är sant!!! tur i oturen att det inte hände något med dig iallafall!!...ja fy varför ska folk behöva vara kriminella?!! antar att de inte har något bättre för sig än att förstöra för alla andra!! tur du ringde polisen!!...ja fy!!! hoppas du kan få något annat arbete snart! det är ju inte klokt att man inte ska kunna känna sig trygg på sitt jobb!! du ska ju verkligen inte behöva vara ensam i butiken heller!!! skandal!! men jag vet hur det kan vara!! lämnades helt själv en gång på KappAhl när jag jobbade där!! INTE OK!!! tänk KappAhl är ju stort! ett under att det inte hände något då!!! men vad spelade det för roll att man sa till sen! inte något!!! ja pust vad trött man blir!



hoppas allt är bra med dig annars!! tusen kramisar från mig!!!=)

2010-07-10 @ 23:44:05
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja Nina,förstår att det är obehagligt.Det är klart att du är väl extra uppmärksam nu efter det du varit med om,helt klart.Jag tycker du är en riktig kämpe. Kram,kram.

2010-07-11 @ 10:07:10
Postat av: Nina

Tack Gaby! =) Det är inte kul att behöva vara misstänksam. Kram

2010-07-11 @ 10:58:02
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0