Söndag

Wow, vad det känns skönt att nu börjar min ledighet. Men det så blir det att gå på stan imorgon. Då ska jag köpa alla dom blommorna som nu saknas på balkongen. Så efter det så kommer balkongen vara klar för i sommar. Jag hade tänkt att jag vill ha roser får se om jag hitta några.

Idag har vi verkligen haft varmt i Luleå, det var bara synd att man jobbade när det var så fint väder, men som sagt jag hoppas att den här värmen och solen håller i sej nu när jag ska vara ledig så länge.
Nu ska jag fortsätta och slappa innan jag ska gå och lägga mej. Men jag avslutar ändå med natti natti.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag hoppas att dina 12 dagar blir fulla av solsken.Lycka till med blomköpen. Kram.

2010-07-12 @ 01:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0