Vad ska man ha på sej?

Det gick bra att jobba idag, men ni ska veta hur trött jag var på morgonen, gjorde lite fel saker när jag öppnade. Men det är ingen som har märkt det hihi.

När jag kom hem från jobbet så var jag tvungen att sova en stund så jag orkar med ikväll. Så jag har just kommit ut från duschen och funderar på vad jag ska ha på mej. Vi har rätt så fint väder så det lutar mot en lång klänning, men jag får se hur jag gör.
Det ska verkligen bli trevligt med ett restaurangbesök, men tyvärr så får jag inte dricka vin till maten =(

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det blir nog kul ändå hi,hi.Ta du en långklänning,man ska passa på medan det är sommar.

2010-07-24 @ 17:42:16
Postat av: Nina

Det blev jeans istället, tyckte att det var så kallt ute. Vart har sommar värmen tagit vägen? =) Ha en bra kväll!

2010-07-24 @ 18:10:23
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Det är ju bra med jeans,det är aldrig fel.Synd att det blir kallt på kvällen.Ha det så kul.

2010-07-24 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0