Fredag

Nu har jag verkligen tagit det lungt och sett på dom två nya avsnitten till Den unga överklassen. Mycket intriger.

Så nu är det dags för mej att börja fixa till hemmet, för min sambo kommer hem med mina föräldrar vid 17 tiden. Så vi kommer börja laga maten vid 18 tiden. Kommer bli en mysig hemma kväll, och jag vet att alla kommer bli så mätt för vi har mycket mat kan jag säga. Men jag kan inte avslöja än vad det blir till middag. Iför sej kan jag avslöja att till förrätt blir det Löjrom toast. Så då avslöjar jag inget mer.

Imorgon ska jag jobba, det blir att jag kommer jobba tre helger på rad. Men jag är ledig på dagarna så då gör det inget att jag kommer jobba en extra helg till i månaden. Det är ju det som ger mest pengar hihi.

Nä, nu ska jag städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0