Godmorgon

Nu har man vaknat till liv, det blev en rätt så tidig kväll igår. Vi började kl tre igår. Då fick vi sitta för sista gången i klassrummet på våra platser som vi har suttit i ett år. Då hade läraren gjort så att hon har gett alla vi iklassen en varsin låt, som hon tyckte stämde in på oss. Jag fick från artisten Lisa Gerrard-Now we are free, den låten är med i filmen Gladiator. Sen den låten tyckt min lärare stämde in på mej. Samtidigt som hon spelade låten så fick man gå fram och hämta sitt betyg. Det var så sorgset, för man såg att läraren blev också ledsen. Sen tyckte jag också att det var sorgset att det var sista gången man satt på sin plats och kolla ut genom fönstert som jag gjorde ibland när man blev trött på lektionen hihi.
Så fick vi skumpa och tårta satt och prata runt med klasskompisarna. Sen när klockan började närma sej 18 så gick vi till Allstar där åt vi middag. Alla var med ut och åt även våra två lärare som vi har haft mest. Men sen det tråkiga att det var många som åkte hem efter dom hade ätit, det tyckte jag var synd. Kan säga att jag var en av dom sista som åkte hem, tror vi var bara 5 st kvar. Så jag kom hem redan halv tio.

Men sen vill jag säga jag är ganska ledsen idag, men jag är ledsen på ett lycklig sätt. Jag är så nöjd över mej själv, för jag har verkligen vuxit mycket det här året. Eftersom jag har alltid varit den som inte har gillat skola, men nu älskar jag skola hihi. Sen så har man gått med så härliga personer samt vi har haft riktigt bra lärare, så jag kommer verkligen sakna alla. Det kommer kännas så konstigt att på måndag har man ingen skola. Jag är även rädd för vad som kommer hända till hösten, har ju ingen aning vad som kommer hända. Som sagt igår avslutade jag ett kapitel i mitt liv och nu har jag börjat på ett nytt. Allt det roliga måste ta nån gång slut.


Kommentarer
Postat av: Theres

Grattis vännen =) Bra att du är stolt över dig själv för du är bäst =) Massor med kramar till dig. Jag är också stolt över dig hi hi hi.

2010-06-04 @ 12:07:20
URL: http://www.tessisheaven.se
Postat av: nina

Än en gång ett stort grattis gumman! Ha nu en underbar kväll med familia :)

Kram.

2010-06-04 @ 17:16:53
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0